zeka

در همه حال ، زمان می گذرد و انسان عاقل و کاملتر می شود.

zeka

در همه حال ، زمان می گذرد و انسان عاقل و کاملتر می شود.

شب را پاس بدار

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

شب را پاس بدار                                                                                                                                    

من همراه سیمرغ به پرواز در آمدم بال می زدم تا به جایگاه واقعی که خاص هرکسی نیست گام نهم تا محال و غیر ممکن را ممکن سازم ، آرزو داشتم همانند انسانهای پاک سیرت و بی حاشیه در زندگی تجید نظر نمایم تا آنکسی را که در شبها توصیف و ذکرش بر زبانها جاری می شود را حتی برای یک دم  نزدیکش بشوم . شب بود و من نیز شب را پاس داشته بودم و لحظات وقتم را سپری می کردم ، شاید بتوانم حقیقت زندگی را درک کنم و بدانم تاریخ تولد و وفات بر مبنای چیست ؟ این چه اسراری است که به زندگی شکوه می دهد؟ آن چیست که انسانها را بسوی پلیدی  سوق می دهد ؟ هرچه که هست را باید کسب فیض کنم و اوراق زندگی را که حک گردیده  و حاکی از نوشته های زشت و زیباست را باید بدانم.تاریخ را می خواهم ورق بزنم تا انسانهای هنرور خوب و بد را در یابم . علل آنرا بدانم که کسانیکه به اوج رسیده اند و عده ای نیز که در پاورقی جز ناهنجاریها و پلشتی ها ، نامرادیها ، نامردیها نامی بجا نگذاشته اند  ، آنها کمک حال اهریمن بوده اند و تفکر شیطانی و خودبینی و خودپسندی را در جامعه  بشری ترویج داده اند اینچنین انسانها فریب دنیا را خورده اند و به مقام و منزلت آن دلباخته اند واز قافله سیمرغ باز مانده اند  تا اهداف شیطانی را بر خاکیان توسعه بدهند . باشد که فرجی حاصل گردد و حق پایمال شدگان بر زمین نماند 

  • شهروز افضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی